Успіх та робота

Емоційний менеджмент: як не вибухнути на роботі?

Робота і емоції несумісні. Про це знає кожна людина, що починає трудову діяльність. Але є й інші подібні установки, якими нас нагороджує наша кар’єрна гонка:” не час нервувати”, ” емоції — доля некомпетентних ” і так далі.

Все це прийшло в наш світ зі старої школи управління підприємствами і зводиться до того, що проявляти свої почуття можна виключно жінкам і дітям, але не професіоналам. Unsplashтакий підхід відточувався протягом багатьох років і, в основному, передавався в усній формі. Від людей чекають, що вони будуть виконувати свою роботу неупереджено і точно, ніби високотехнологічні роботи.

Багатьох працівників позбавляли премії за прояв емоцій в неугодний керівництву момент. Однак таке ставлення може одного разу вилитися у вибух атомних масштабів, з яким буде не під силу впоратися як співробітнику, так і роботодавцю. Емоційний інтелект цьому напрямку все частіше приділяють велику кількість уваги.

А деякі вчені, як, наприклад, професор Гарвардського університету Деніел Гоулман, впевнений, що реванш інтелекту над почуттями стане однією з серйозних революцій 21 століття. Вже сьогодні деякі роботодавці великих компаній проводять психологічні тестування і оцінюють рівень емоційного інтелекту потенційних співробітників. Особливо високі вимоги до майбутніх керівників.

Уміння зрозуміти, що ми відчуваємо, і пережити цю емоцію спокійно — ключ до продуктивної роботи в команді. А здатність контролювати і налаштовувати себе на потрібний лад — кращий шлях до поліпшення власної ефективності. Як навчитися керувати собою?UnsplashНа підсвідомому рівні всі ми розуміємо, що існує величезна різниця між тим, як ми працюємо в хорошому настрої і як в пригніченому.

Відповідно, емоційний стан може серйозно знизити продуктивність людини. Однак він все одно тримається за планування, систему бонусів і покарань, хоча краще було б “полагодити” внутрішній злам. Ситуативний менеджментДанное напрямок відповідає за моментальні реакції на події.

Ситуативний менеджмент необхідний для дратівливих особистостей, а особливо для тих, хто схильний до спалахів гніву. Також він простіше в освоєнні, ніж стратегічний. Його основна мета-контролювати відповідну реакцію.

Людині не потрібно намагатися змінити випробовувану емоцію на іншу. Приборкати внутрішню бурю можна за допомогою дихальних вправ. Найбільш простий спосіб дихання-квадратний.

Вдих на п’ять рахунків, затримка дихання — п’ять рахунків, видих на п’ять рахунків і знову пауза на п’ять рахунків. Тут потрібно проконтролювати всього лише чотири маленьких дії. Стратегічний менеджментДанное напрямок вимагає більш ретельної роботи над собою, так як коригувати свою реакцію потрібно постійно, а не ситуативно.

Це потрібно для тих, хто хоче цілком підпорядкувати власні установки і звички. Людині тут потрібно не просто придушити реакцію, але зрозуміти, чому він її відчуває, чому його щось зачіпає і як з цим впоратися?Деяким для освоєння стратегічного менеджменту може знадобитися допомога психолога, але в цьому немає нічого поганого. Такий тип менеджменту відноситься до вироблення усвідомленості.

Тобто ви розумієте, що ви відчуваєте і звідки прийшла емоція. Люди, які вміють правильно керувати своїми почуттями, можуть спокійно вливатися в роботу і забувати про неї, коли це необхідно, перемикаючись на інші заняття, ніби по клацанню. Серед методів стратегічного опрацювання емоцій можна назвати наступні: ведення щоденника.

У ньому зазвичай постфактум опрацьовуються емоції, які людина відчувала протягом дня. Вивчення станів. Щоб зрозуміти, чому ми відчуваємо ту чи іншу емоцію, необхідно дізнатися її коріння: чому щось викликає занепокоєння, страх або радість.

Підсумки роботи самі по собі не шкодять нам. Куди більшої шкоди завдає наше переживання. Це пов’язано в першу чергу з емоційним діапазоном.

У кого-то він вузький і, відповідно, по людині складно сказати, що він відчуває. У інших людей навпаки-широкий. У них емоції проявляються яскравіше.

Найбільш згубні з них-страх і гнів. Чомусь саме цими почуттями намагаються маніпулювати керівники. Стратегія залякування, звичайно, працює, однак, вона призводить лише до створення видимості бурхливої роботи.

Насправді ж найкращим методам мотивації співробітників є інтерес. Він підвищує ефективність і допомагає відволіктися від домашніх негараздів. Управління власними і чужими емоціями-інструмент.
І їм потрібно вміти користуватися. Прокачивайте ваш емоційний інтелект і скоро ви побачите результати.

Related posts

Leave a Comment